AMS
30 dagen zonder wagen
Autoloze zondagen zijn leuke, maar hoe zorg je ervoor dat duurzame verplaatsingen de norm worden?
Enter: 30 dagen minder wagen, een nieuwe concept dat we ontwikkelden voor het Netwerk Duurzame mobiliteit. 30 dagen lang onderzoeken we hoe we de deelnemers het best kunnen ondersteunen in hun ambitie om duurzaam te gaan werken, winkelen en ontspannen.
Netwerk duurzame mobiliteit
We helpen de doelgroep met tips zo dicht mogelijk bij het moment van verplaatsing en meten hoe succesvol die voor hen waren. De inzichten gebruiken we dan om nog effectoevere gedragsveranderingscampagnes te ontwikkelen. 30 dagen minder wagen ging van start met meer deelnemers dan verwacht. Meer dan 5000 mensen schreven zich in terwijl de doelstelling 1000 deelnemers was.
Bigtrees smeerde haar kuiten in voor de strategie, het concept en de branding.
We helpen de doelgroep met tips zo dicht mogelijk bij het moment van verplaatsing en meten hoe succesvol die voor hen waren. De inzichten gebruiken we dan om nog effectievere gedragsveranderingscampagnes te ontwikkelen. 30 dagen minder wagen ging van start met meer deelnemers dan verwacht. Meer dan 5000 mensen schreven zich in terwijl de doelstelling 1000 deelnemers was.
Bigtrees smeerde haar kuiten in voor de strategie, het concept, de branding en website.