top of page
  • linkedin bigtrees
  • instagram bigtrees
  • facebook bigtrees

Vragen?

Heb je een idee dat je wil bespreken?
Een project dat je wil uitvoeren?
Laat het ons weten!

Hoe breng je ‘duurzaamheid’ in beeld? Sluit de manier waarop je onderneming, het merk, de dienst of het product in beeld wordt gebracht aan bij de vooropgestelde doelstellingen rond duurzaamheid én die van je klanten? Welk consistent, onderscheidend en herkenbaar beeldconcept is daar het meest voor geschikt?

Maar ook, welke visuele strategie is duurzaam genoeg om geloofwaardig te zijn? De grondslag en tactiek van een visuele strategie kan dus heel specifiek zijn. Beelden die emotioneel raken en vaak doen reflecteren (doen we voor NGO campagnes), beelden die de identiteit van de klant benadrukken (zoals bij lifestyle brands), beelden die inspireren (productcampagnes), beelden die nieuwswaarde bieden… welke visuele strategie het ook wordt, duurzaamheid, geloofwaardigheid en authenticiteit zijn vaste ingrediënten.

Op basis van een workshop brengen we de visuele bouwstenen bij elkaar die cruciaal zijn binnen het verhaal van een duurzame merkidentiteit: de fysieke kenmerken, het persoonlijke karakter van het merk, de algemene merkcultuur (intern en extern), de relatie van je klanten met het merk, de potentiële doelgroepen en het zelfbeeld.

 

De uitkomst van deze workshop zijn aanbevelingen op basis van moodboards die de missie, de visie en de duurzame merkidentiteit visualiseert en de kant en klare basis vormen voor de productie van campagnebeelden, product shots, een visuele go-to-market strategie…

Merkidentiteit. Duurzaamheid in beeld.

Hoe breng je ‘duurzaamheid’ in beeld?

bottom of page