Argenta

Argenta

Hoe overtuig je mensen om voor een bank te werken?

Hoeveel goede redenen had jij nodig om voor je huidige werkgever te kiezen? Eén? Vijf? Tien? Met deze gedachte in het achterhoofd gingen we aan de slag voor de nieuwe employer branding campagne van Argenta.

Argenta is een bank die stevig groeit. De bouw van een nieuw hoofdkantoor in Antwerpen is daar getuige van. Maar, hoofdkantoren alleen veranderen weinig. Je hebt ook mensen nodig. Werknemers met talent.

 

Het DNA van Argenta

In de zoektocht naar nieuw talent is het niet altijd makkelijk opboksen tegen de grootbanken. Gelukkig hoeft dat ook niet. Argenta is anders: de ongedwongen en familiale sfeer, de zin voor initiatief, de focus op duurzaamheid, …  

 

101 redenen om voor Argenta te werken

We nemen het unieke DNA als uitgangspunt voor de campagne: er zijn heel veel goede redenen om voor Argenta te werken. 101 om precies te zijn. Hoe we dat zo zeker zijn? We hebben ze voor onze campagne alle 101 opgelijst.

Argenta is een bank van en voor mensen. Voor de beelden in deze campagne deden we dan ook geen beroep op stockbeelden of afgelikte modellen. Wel op échte werknemers van Argenta. Een stijl die naadloos aansluit bij de familiale sfeer die bij Argenta heerst.

Nieuwe kantoren veranderen weinig. Je hebt ook mensen nodig

Focus op Antwerpen

De focus van de campagne ligt op Antwerpen, waar ook het hoofdkantoor gelegen is. Maar ook in de rest van Vlaanderen gaan we op zoek naar talent. De campagne loopt via affichage, Facebook en Linkedin, audiospots op Spotify en online bannering op de websites van Het Laatste Nieuws en De Morgen.

 

Benieuwd naar alle 101 redenen? Die lees je hier!

chevron-right close arrow-down